
Irgalom • Fitos Dezső Társulat
Pörge Dani, Sinkó Tera, Dalos Eszti, Tuba Ferkó, Rebi néni, Ágnes asszonyegy úton jár a bűn útján, egyfelé tart a halálba. Kéjvágyuktól vezérelve az ördöggel cimborálnak, s kínok kínjával fizetnek.
Pörge Dani, Sinkó Tera, Dalos Eszti, Tuba Ferkó, Rebi néni, Ágnes asszonyegy úton jár a bűn útján, egyfelé tart a halálba. Kéjvágyuktól vezérelve az ördöggel cimborálnak, s kínok kínjával fizetnek.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Tuesday, April 11 2023 7:00PM
A bűntudat lelket kikezd, testet emészt, elmét megront. Egy bűnös sem menekülhet a bűnhődés fájdalmától. Álnok, vétkes világuk pusztulásra van ítélve, s mindenkinek a halál vet puha ágyat. Táncjáték, szöveg nélkül, Arany János balladái alapján.
Táncolják: Alzetta Alexa, Bíró Éva, Gellén Péter, Gera Zoltán, Guti Hajnalka, Hanekám Luca, Izsó Lajos Hunor, Kupec Zsolt, Mészáros Kinga, Mir Dávid Hessami, Molnár Bálint, Nagy Dorottya, Németh Eszter, Östör Ákos, Szerényi Béla, Nemes Kincső, Gaburi Barbara, Simon Alexandra, Horváth Zalán, Balogh Boldizsár, Fafka Júlia
Közreműködik: a Szentendre Táncegyüttes
Dramaturg: Kocsis Rozi, Blattner Géza-díjas
Látványtervező: Michac Gábor
Zeneszerző: ifj. Csoóri Sándor Sündi
Rendező-koreográfus: Kocsis Enikő, Harangozó Gyula-díjas, Fitos Dezső, Népművészet Ifjú Mestere és Harangozó Gyula-díjas, érdemes művész
Fotó: Eördögh Lola
A Csitrakárí (A festőnő) című darabot egy magyar származású indiai festőnő művei ihlették. Az előadás képei azonban nem ecsettel, hanem a tánc eszközeivel készültek. Ezek a képek múlandó emléket állítva tisztelegnek egy hosszú és termékeny művészi út előtt. Brunner Erzsébet festményei a tánc segítségével megelevenednek, és tovább mesélik azt a pillanatot, amit festőjük megragadott. A képek egy életútról beszélnek, szellemi és fizikai utazásról az érdeklődéstől, ismerkedéstől, az élményeken és felismeréseken át elért szintézisig, az út végéig – a feloldódásig.
The aim of FrenÁk’s Nostalg_Y is not to reminisce about a specific age group or to make the audience cry, but to engage the audience in an intellectual and emotional game of association, where no one knows exactly who will become what, but where imagination can help everyone create a story that fits their expectations. Through randomly colliding, interconnected fragments, we gain insight into what human relations are hidden in the interactions between different generations: for example, between two young individuals who carry their older selves within them and two older characters who carry the consequences of the decisions made by their younger selves.
The idea for The Nutcracker ballet came from theone-time director of the Tsarist theatre who, based on E.T.A. Hoffmann’s fairy tale entitled the Nutcracker and the Mouse King, wanted to stage a fairy tale ballet that would surpass all that had gone before, both in sound and in spectacle. Tchaikovsky was asked to compose the music and after Swan Lake and Sleeping Beauty his third and final ballet was also a great success. It was the six-movement suite of the music of The Nutcracker that was first performed in March 1892, and in December of the same year the spectacularly presented theatrical work was also performed. The Nutcracker has become the most frequently played ballet piece of all time.
A betyárok a magyar néphagyomány jellegzetes alakjai. Népdalok, népmondák, balladák őrzik híres betyárjaink emlékét, de tárgyi népművészetünknek is kedvelt témái…
What we present is not the story of Kahlo’s life but an independent visual theatre vision inspired by her art…
A 20 éves fennállását ünneplő Gangaray Dance Company legújabb produkciója, a Down, egy misztikus utazásra invitálja a nézőket az érzelmek…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.