
BEMUTATÓ - FOOTMARKS • Badora Társulat
KÜLÖN / FEED BACK
Kortárs előadás 60 percben, egy felvonásban.
KÜLÖN / FEED BACK
Kortárs előadás 60 percben, egy felvonásban.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Monday, November 30 2020 7:00PM
Bemutató - Footmarks
KÜLÖN / FEED BACK
Badora Társulat
KÜLÖN
ADHD - Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ami annyit tesz: figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar.
Aki ezzel a zavarral születik, az egy életen át cipeli magával.
Egy egyén lelki vívódása magával szemben.
Hogyan képes átélni egy-egy külső behatást, milyen érzések kerítik hatalmába.
Milyen feszültségeket tud generálni – saját magából?
Egy áthatolhatatlan gát,ami meghatározza a mindennapi életüket, az ébredéstől az elalvásig, születéstől a halálig.
„Képzeld el, hogy kisgyermekes szülő vagy, és a gyermeked leuralja az életedet, annyi figyelmet akar. Képzeld el, hogy ez a gyerek a fejedben él, a szíved dobbanásaiban, az ereidben: a reggeli tompa gyomorfájásokban, amik estig és halálodig biztosan kitartanak.
A folyton lüktető, impulzív agyadban, ami egyszerre akar cselekedni és megállni: futni és elmerülni. Snitt.” Cseplész Péter
Az önmagunkkal való szembesülés, a felismerés, az elfogadás, a közlés egyik legszebb formája a vallomás.
Vallomás magunkhoz és mindenkihez. Ismerjük ezt a problémát, tudunk róla, merünk róla beszélni.
Zene: montázs
Fény: Katonka Zoltán
Táncművészek: a Badora Társulat táncművészei
Koreográfus: Nagy Nikolett
Művészeti vezető: Barta Dóra
FEED BACK
Carl Rogers, amerikai pszichológus emelte be a köztudatba az encounter csoport formát az ötvenes években. Ez a kifejezés definiálja azokat a találkozási csoportokat, amelyek a személyközpontú megközelítés alapelvei alapján működnek, Meglehetősen egyediek és valójában egy másfajta paradigmát kínálnak a csoportterápia számára. Az emberközpontú megközelítés feltételeinek alkalmazása a csoportterápiában a csoport működésére vonatkozó szokásos előfelvetések sokaságának felülvizsgálatát teszi szükségessé.
Ebben az önismereti csoportban nincs vezető, szakértő, csak facilitátor. Nincs előre meghatározott téma, a csoport maga dönti el, mikor mivel akar foglalkozni.
Társas érintkezések, személyközi kapcsolatok spontán folyamatai jellemzik ezt a csoport-formát, amiben a konfliktus sem elkerülhető. Mély találkozások, de nagy ütközések is előfordulnak. Fokozatosan kialakul a véleménynyilvánítás szabadsága és csökken a védekező magatartás. Nagyon nagy az önismereti hozadéka annak, hogy egy csoportban hamar lekerülnek az álarcok, amik mögé rejtőzünk a hétköznapokban, és egymás tükrében megpillanthatjuk igazi énünket.
Zene: montázs
Fény: Katonka Zoltán
Táncolják: a Badora Társulat táncművészei
Koreográfus: Szőllősi Krisztina
Művészeti vezető: Barta Dóra
Rhapsody as a genre is characterized by caprice and the passionate undulation of emotion, thoughts, and the freedom of expression. Hungarian Rhapsody incorporates all of the peculiarities of thegenre, relying on tradition, and drawing inspiration from it, to create a special and unique dance rhapsody. The colorful diversity of the Hungarian peasant traditions appear in dynamically alternating images – the acrobatics of the male dances, the poetry of the female dances, and the virtuosity of the couples’ dances. The most beautiful melodies of folk culture surface at times as dance accompaniments, or as whimsical solos, and at other times as tempestuous orchestral play.
The soul-liberating moments of rural life—when we dance, sing, and the music begins to play!
The next stop of our Live Dance Archive series, marked by the name of Zoltán Zsuráfszky, will be presented under the title Viharsarok, this time directed by Gergő Sánta, dance leader of the Hungarian National Dance Ensemble.
The idea for The Nutcracker ballet came from theone-time director of the Tsarist theatre who, based on E.T.A. Hoffmann’s fairy…
A Ringató foglalkozásokon megismertetjük a kisgyermekes családokkal a zenei nevelés lehetőségeit. Célunk, hogy a szülők és a gyerekek átéljék a…
VASAS DANSE: Closed Doors The presence of another person is a stimulus on stage. A stimulus that immediately becomes a…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.