Siena - La Veronal (ES)
				Rendezés: Marcos Morau. Koreográfia: Marcos Morau a táncosok közreműködésével.
									 több
							
													
				Rendezés: Marcos Morau. Koreográfia: Marcos Morau a táncosok közreműködésével.
									 több
							
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2017. február 23. csütörtök, 19:00
Szöveg és dramaturgia: Pablo Gisbert - El Conde de Torrefiel, Roberto Fratini
Táncosok: Inma Asensio, Laia Duran, Cristina Facco, Cristina Goni, Anna Hierro,
Ariadna Monfort, Lorena Nogal, Manuel Rodriguez, Marina Rodriguez és Sau-Ching Wong
Segédrendező: Tanya Beyeler
Tanár: Cristina Facco
Tér és világítás tervezés: La Veronal és Enric Planas
Narráció: Victoria Macarte és Benjamin Nathan Serio
Fényképezte: Jesús Robisco, Edu Pérez és Quevieneelcoco
Gyártásvezető: Juan Manuel Gil
A barcelonai Mercat de les Flors (Spanyolország) és a helleraui Európai Művészeti Központ, Drezda, (Németország) koprodukciójában.
A Modul-Dance, El Graner, La Caldera, Centro de Artes Performativas do Algarve - Faro (Portugália), Duncan Dance Center – Athén (Görögország), Dance Ireland - Dublin (Írország) közreműködésével.
Készült a Modul Tánc Európai Projekt keretében, az EU Kultúra Program támogatásával.
Egy asszony ül a képtárban, és odaadóan tanulmányoz egy festményt. Az ajtóban egy férfi áll, és a jelenetet figyeli. Így kezdődik a La Veronal produkciója, mely az olaszországi Siena városába visz el bennünket, hogy elgondolkozzunk az emberi test fogalmáról. A test mindig is magán viselte a múló századok jegyeit, a művészet pedig a test anyagát mindig olyan formába öntötte, amely szerinte az adott kort tükrözte, míg a művészek a test segítségével tudták megérteni és megmutatni a kor lényegét.
A valenciai születésű Marcos Morau koreográfusi munkássága olyan neves városkohoz köthető, mint Barcelona, Valencia és New York, ám az elmúlt években koreográfus-asszisztensként a Nederlands Dans Theatre 2 és az IT Dansa táncegyütteseknél is közreműködött. A táncművészet mellett a fotográfiában és drámában is jártas Morau 2005-ben megalapította a táncosokból, a filmes és színházi szakma képviselőiből álló La Veronal társulatot. A La Veronal művészeti koncepciója az expresszív média és a különboző kulturális vonatkozások – főként filmes, irodalmi, zenei és fotográfiai – folyamatos elemzésén alapszik. Mindez egy erős narratív nyelvezetre épül, olyan globális művészeti tereket létrehozva, amelyek az együttes darabjainak belső világát formálják. Marcos Morau számos hazai és nemzetközi koreogáfusi verseny díját elnyerte; nevéhez olyan sikeres darabok fűződnek, mint Svédország (2008), Maryland (2009), Finnország (2010), Oroszország (2011) és a Barcelonaban bemutatott Izland (2012).
A „rasza“ egy szanszkrit szó, jelentése „íz“. Az ind színházesztétika ezzel a szóval határozza meg azt az élményt, amely a nézőben keletkezik egy előadás során. Ahogy raszából, úgy előadás típusból is sokféle lehet. A mai klasszikus indiai táncok mind ősi gyökerekkel rendelkeznek, melyek nyomai máig felfedezhetőek a mai előadási stílusokban is.
A hazai táncművész képzésére hivatott Magyar Táncművészeti Egyetem (MTE) nemzetközi balettversenyt szervez a magyar táncszakma népszerűsítése érdekében.
A Közép-Európa Táncszínház társulata az óvodás és kisiskolás korosztályt célozza meg előadásával, amelyet a Kossuth- és Jászai Mari-díjas Halász Judit dalai inspiráltak.
Bozsik Yvette szólóelőadása Mineko Iwasakinak, az Egy gésa emlékiratai című világhírű könyv és film főhősnőjének, A gésák gésája című önéletrajzi…
Hinta, hinta, tündérhinta, repül, szárnyal a magasba… Ha az ember hintába ül, rokon lesz a madarakkal, szivárványszín pillangókkal, kitágul a…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!