
Siena - La Veronal (ES)
Rendezés: Marcos Morau. Koreográfia: Marcos Morau a táncosok közreműködésével.
more
Rendezés: Marcos Morau. Koreográfia: Marcos Morau a táncosok közreműködésével.
more
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Thursday, February 23 2017 7:00PM
Szöveg és dramaturgia: Pablo Gisbert - El Conde de Torrefiel, Roberto Fratini
Táncosok: Inma Asensio, Laia Duran, Cristina Facco, Cristina Goni, Anna Hierro,
Ariadna Monfort, Lorena Nogal, Manuel Rodriguez, Marina Rodriguez és Sau-Ching Wong
Segédrendező: Tanya Beyeler
Tanár: Cristina Facco
Tér és világítás tervezés: La Veronal és Enric Planas
Narráció: Victoria Macarte és Benjamin Nathan Serio
Fényképezte: Jesús Robisco, Edu Pérez és Quevieneelcoco
Gyártásvezető: Juan Manuel Gil
A barcelonai Mercat de les Flors (Spanyolország) és a helleraui Európai Művészeti Központ, Drezda, (Németország) koprodukciójában.
A Modul-Dance, El Graner, La Caldera, Centro de Artes Performativas do Algarve - Faro (Portugália), Duncan Dance Center – Athén (Görögország), Dance Ireland - Dublin (Írország) közreműködésével.
Készült a Modul Tánc Európai Projekt keretében, az EU Kultúra Program támogatásával.
Egy asszony ül a képtárban, és odaadóan tanulmányoz egy festményt. Az ajtóban egy férfi áll, és a jelenetet figyeli. Így kezdődik a La Veronal produkciója, mely az olaszországi Siena városába visz el bennünket, hogy elgondolkozzunk az emberi test fogalmáról. A test mindig is magán viselte a múló századok jegyeit, a művészet pedig a test anyagát mindig olyan formába öntötte, amely szerinte az adott kort tükrözte, míg a művészek a test segítségével tudták megérteni és megmutatni a kor lényegét.
A valenciai születésű Marcos Morau koreográfusi munkássága olyan neves városkohoz köthető, mint Barcelona, Valencia és New York, ám az elmúlt években koreográfus-asszisztensként a Nederlands Dans Theatre 2 és az IT Dansa táncegyütteseknél is közreműködött. A táncművészet mellett a fotográfiában és drámában is jártas Morau 2005-ben megalapította a táncosokból, a filmes és színházi szakma képviselőiből álló La Veronal társulatot. A La Veronal művészeti koncepciója az expresszív média és a különboző kulturális vonatkozások – főként filmes, irodalmi, zenei és fotográfiai – folyamatos elemzésén alapszik. Mindez egy erős narratív nyelvezetre épül, olyan globális művészeti tereket létrehozva, amelyek az együttes darabjainak belső világát formálják. Marcos Morau számos hazai és nemzetközi koreogáfusi verseny díját elnyerte; nevéhez olyan sikeres darabok fűződnek, mint Svédország (2008), Maryland (2009), Finnország (2010), Oroszország (2011) és a Barcelonaban bemutatott Izland (2012).
Two deceptively similar suitcases end up in the wrong hands. That is how the characters embark on an adventurous journey full of complications, misunderstandings, and comic situations, where no one is quite who they seem to be. In the confusion, the threads become fatally tangled. To further complicate their relationships, the journey traps the characters in a single room. The girls become friends with each other, and the boys seek the company of the girls and then each other in their own individual ways.
The Fitos Dezső Dance Company is careful to regularly stage dance theatre performances that consider the authentic transmission of folklore and the cultures of various historical Hungarian regions as their primary goal. Transylvania Express is a selection of Transylvanian dances and music. With this performance, we want to convey the message that traditional culture lives on in all of us who believe in the value of keeping tradition alive—because tradition defines our future!
The next stop of our Live Dance Archive series, marked by the name of Zoltán Zsuráfszky, will be presented under the title Viharsarok, this time directed by Gergő Sánta, dance leader of the Hungarian National Dance Ensemble.
It takes all sorts to make a world. Both Physically and Spiritually. How well can you spot and accept diversity…
What we present is not the story of Kahlo’s life but an independent visual theatre vision inspired by her art…
Rhapsody as a genre is characterized by caprice and the passionate undulation of emotion, thoughts, and the freedom of expression.…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.