Program


Hamupipőke • Kecskemét City Balett
6

Hamupipőke • Kecskemét City Balett

Barta Dóra rendező-koreográfus a klasszikus drámák után ezúttal egy jól ismert kedves mesét állított színpadra, de ezúttal is a tőle és kiváló táncosaitól már megszokott igényességgel és minden részletre kiterjedő figyelemmel és alapossággal.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Thursday, December 02 2021 3:00PM

Charles Perrault - Grimm testvérek: Hamupipőke
Mesebalett
Bemutató: 2020. október 9.

Egy igazi családi előadás, amelyben minden nemzedék megtalálja az örömét! Lenyűgöző látványvilág, szépséges szereplők, humoros jelenetek, csodálatos dallamokban gazdag zene és legfőképpen mindenkit magával ragadó lendületű koreográfia! A Kecskemét City Balett előadása ismét egy felejthetetlen élménnyel ajándékozza meg nézőit, ahogyan azt az együttestől már megszokhattuk az elmúlt években az Anna Karenina vagy éppen a Traviata előadásain!

A Hamupipőke egy örökzöld mese, amelyen már nemzedékek nőttek fel. Szomorú, ugyanakkor szívmelengetően szép történet egy hányatott sorsú, ám tiszta szívű kislányról, akinek meg kell küzdenie a boldogságáért, ám a végén természetesen a Jóság elnyeri méltó jutalmát, ahogyan hősnőnk kezét a Herceg, aki fáradhatatlanul keresi egy elhagyott üvegcipő segítségével a bálon megismert szépséges leányt.

Jöjjön el Ön is családjával, legyen részese az élménynek, kísérje végig az útján Hamupipőkét, ahogyan megtalálja végre a boldogságot! Meglátja, hogy nem fogja megbánni!

Szereposztás:
Hamupipőke....................................................... Tokai Rita
Herceg................................................................ Földesi Milán
Apa..................................................................... Szóka Roland
Anya................................................................... Bakonyi Jusztina
Mostoha.............................................................. Varga Lotti
Bebóra, Hamupipőke mostohatestvére.............. Szőllősi Krisztina
Cicelle, Hamupipőke mostohatestvére............... Nagy Nikolett
Tündér................................................................ Hoffmann Luca
Kapitány, a Herceg barátja................................. Raj Martin
Egér.................................................................... Gömöri Lara, Emanuele Co, Lajter Eszter
Udvari vendégek................................................. Pavleszek László, Szigethy Norbert
Inas..................................................................... Pavleszek László, Szigethy Norbert

Alkotók:
Rendező-koreográfus: Barta Dóra
Társkoreográfus: Szőllősi Krisztina
Díszlettervező: Rákay Tamás
Jelmeztervező: Márton Richárd
Konzultáns: Szabó Tamás
Koreográfusasszisztens, fénytervező: Katonka Zoltán
Ügyelő: Domján Sándor
Rendezőasszisztens: Murár Szabina

Our offer


Two deceptively similar suitcases end up in the wrong hands. That is how the characters embark on an adventurous journey full of complications, misunderstandings, and comic situations, where no one is quite who they seem to be. In the confusion, the threads become fatally tangled. To further complicate their relationships, the journey traps the characters in a single room. The girls become friends with each other, and the boys seek the company of the girls and then each other in their own individual ways.

The idea for The Nutcracker ballet came from theone-time director of the Tsarist theatre who, based on E.T.A. Hoffmann’s fairy tale entitled the Nutcracker and the Mouse King, wanted to stage a fairy tale ballet that would surpass all that had gone before, both in sound and in spectacle. Tchaikovsky was asked to compose the music and after Swan Lake and Sleeping Beauty his third and final ballet was also a great success. It was the six-movement suite of the music of The Nutcracker that was first performed in March 1892, and in December of the same year the spectacularly presented theatrical work was also performed. The Nutcracker has become the most frequently played ballet piece of all time.

What we present is not the story of Kahlo’s life but an independent visual theatre vision inspired by her art and career about a dramatic but also colourful and lively world.

Suggestions


The next stop of our Live Dance Archive series, marked by the name of Zoltán Zsuráfszky, will be presented under…

Rhapsody as a genre is characterized by caprice and the passionate undulation of emotion, thoughts, and the freedom of expression.…

It takes all sorts to make a world. Both Physically and Spiritually. How well can you spot and accept diversity…

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.



Támogatók