Program


BEMUTATÓ - PURIFICATIO • Gergely Atilla

BEMUTATÓ - PURIFICATIO • Gergely Atilla

Mi emberek, keressük a válaszokat:
Hogyan váljunk önmagunk ellensége helyett önmagunk legjobb barátjává, hogy túllépjünk az önző, kicsinyes és a tolakodó lényegtelenen az igazi találkozások világába.  több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2022. október 11. kedd, 19:30

Mégis mit várunk, ha állandóan szidjuk és bíráljuk magunkat? Ha önpusztító és megbetegítő életmódot élünk? Ha fejetlenség és zűrzavar vesz minket körül? Ha olyan emberekhez vonzódunk, akik kihasználnak és megszégyenítenek minket? Ha nem tudjuk közel engedni magunkhoz az embereket? Ha másokat vádolunk azzal, hogy nem szeretnek minket? Ha folyton másokra panaszkodunk? Ha nem tudunk megbízni másokban? Ha folyton védekezünk vagy támadunk? Ha folyton kritizálunk másokat? Ha próbálunk másokat kontrollálni és irányítani?

Mi emberek, keressük a válaszokat:

 

Előadók: PR-Evolution Dance Company

Zene: Gergely Atilla és a Lélekhang kórus
Világítás: Győri László
Hang: Jilling Jácint
Jelmez: Bereczné Györffy Mónika Liza


Rendező: Gergely Atilla

Ajánlatunk


A Diótörő balett ötlete a cári színház egykori igazgatójától származott. E. T. A. Hoffmann: A diótörő és az egérkirály című meséje alapján olyan mese-balettet akart színpadra vinni, ami minden addigit felülmúl, mind hangzásban, mind pedig látványban. Csajkovszkijt kérte fel a muzsika megkomponálására. A hattyúk tava és a Csipkerózsika után harmadik, egyben utolsó balettje is nagy sikert hozott a szerzőnek. A Diótörő zenéjéből előbb a hat tételes szvit került bemutatásra 1892. márciusában, majd ugyanezen év decemberében bemutatták a pompásan kiállított színpadi művet is. A Diótörő a balett irodalom leggyakrabban játszott darabja lett.

Az 1909-ben íródott LILIOM avagy egy csirkefogó élete és halála zsigerből elragadja a nézőket. Egy kis szobalány és egy körhintás legény közötti erőteljes és kaotikus szerelem történetét meséli el. Nyomorúság, nyers érzések, törékenység. A szereplők felelősséget vállalnak sorsukért, és bezárkóznak kudarcaikba, mintha százszor megtennék ugyanazt az utat anélkül, hogy változtatnának rajta.

A rapszódia jellemzője a zaklatottság, az érzelmek, a gondolatok szenvedélyes hullámzása, olyan akár a végtelen élet. Talán ez a műfaj a leginkább alkalmas arra, hogy megjelenítsük általa egy férfi és egy nő szerelmét, mely ugyanúgy lehet boldog, ahogyan boldogtalan is, de mindenképpen nyugtalan és feszült. A műsor a boldog szerelmet és az egymásra találást hivatott bemutatni, az ifjú pár végül összeköti életét, és boldogan élnek míg meg nem halnak, ahogy a népmesék is végződnek.

Ajánló


A Hattyúk tavát, a sokak által ismert klasszikus balett verziójához képest másként, más megvilágításban kívántam újrafogalmazni. Az én olvasatomban Siegfried…

Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható –…

Pirók Zsófia, első magyarként szerzett diplomát flamenco tánc szakirányon a sevillai Conservatorio Profesional de Danza intézményében. Előadásaival nemcsak hazai, hanem…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!



Támogatók