
BEMUTATÓ - PIANOPLAYS / PASSAGE • Győri Balett
PianoPlays - etűdök Liszt és Wagner műveire (részlet) Passage - Beethoven VII. szimfónia
Győri Balett - Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem zenekara
Læs mere
PianoPlays - etűdök Liszt és Wagner műveire (részlet) Passage - Beethoven VII. szimfónia
Győri Balett - Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem zenekara
Læs mere
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Lørdag, 16. Februar 2019 19:00
Különös napra virradunk,megkezdődik az ünnepi időszak. S míg az ünnep tart senkinek nem lehet más élete, csak az ünnep törvényei szerint lehet élni. Csak egy lány nem akar részt venni ebben… Nagy örömünkre szolgál,hogy február 16-án a Győri Balett társulata nyitja meg a táncszakma várva-várt új otthonát. Az alkalomra Beethoven VII. szimfóniájának feldolgozásával készülünk Passage címmel. Az ünnepi estben továbbá részleteket adunk elő PianoPlays – etűdök Liszt és Wagner műveire című nagysikerű balettünkből is Balázs János zongoraművész közreműködésével.
PianoPlays – etűdök Liszt és Wagner műveire (részlet)
Asszisztens: Jónás Zsuzsa Harangozó-díjas
Jelmez: Győri Gabi
Dramaturg: Csepi Alexandra
Fény: Yaron Abulafia
A zongoránál: Balázs János Liszt Ferenc-díjas zongoraművész, Magyarország Érdemes Művésze
Koreográfus: Velekei László Harangozó-díjas
Passage – Beethoven VII. szimfónia (premier)
Zene: Ludwig van Beethoven
Asszisztens: Jónás Zsuzsa Harangozó-díjas
Díszlet, jelmez: Bozóki Mara
Dramaturg: Csepi Alexandra
Koreográfus: Velekei László Harangozó-díjas
Közreműködik a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Zenekara
Művészeti vezető: Velekei László Harangozó-díjas
Igazgató: Kiss János Kossuth-díjas, Érdemes Művész
Két megtévesztően hasonlatos bőrönd nem a megfelelő kezekbe kerül. Ezzel egy bonyodalmakkal teli kalandos utazásra indulnak szereplőink, ahol nem kerüli el őket a sok félreértés és komikus helyzet, hiszen mindenki másnak hiszi a másikat, mint aki az valójában. A kavarodásban a szálak végzetesen összekuszálódnak. Az utazás összezárja a szereplőket egy térbe, ami a kapcsolatok tovább bonyolódását fokozza. A lányok összebarátkoznak, a fiúk pedig a maguk sajátos, egyéni módján keresik a lányok, és egymás társaságát.
Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható – Lear az első pillanatban elveszti a csatát. Nem fokozatosan fog széthullani; az egykori nagy király és magabiztos férfi egyetlen pillanat alatt semmisül meg, amikor imádott felesége sírba száll. Darabbéli útja innen csak tántorgás a végső nyughely felé. Hangulat ingadozásai, átkai, dührohamai, de még kétségbeesett kapaszkodási kísérlete is lányaiba – mind a pótolhatatlan űrrel magyarázhatók. Képtelen tovább a kormányzásra; így válik a birodalom felosztása kényszerűvé. Nincs előre eltervezettség és racionális döntés, csak kapkodó improvizálás.
VASAS MŰVEK: Zárt ajtók Hogyan lehet hűnek maradni érzékeinkhez, amikor társas kapcsolataink szokásjogok, formarendszerek közé szorul, amikor a kommunikáció nem a kapcsolódásról szól, hanem társadalmi önkifejezésről, önmegfogalmazásról, melyben minden kapcsolat kellékké, az öndefiníciós szótárban egy szócikké válik.
A LÉTEZÉS egy tangó táncszínházi alkotás, amely az emberi élet útját járja be – a fiatalság sodró lendületétől az öregkor…
„...a Héttorony mélyében fekszik a mérhetetlen kincs, melynek a Barát az őre; bizonyos éjeken látni őt völgyeket áthágó lépéssel, fejével…
Amióta a Paradicsomban a magányán búsongó Ádámnak ügyesen társat, vagyis „oldalbordát” barkácsolt a Jóisten, a világ rendje, hogy az ember…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.