
BEMUTATÓ - FOOTMARKS • Badora Társulat
KÜLÖN / FEED BACK
Kortárs előadás 60 percben, egy felvonásban.
KÜLÖN / FEED BACK
Kortárs előadás 60 percben, egy felvonásban.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. november 30. hétfő, 19:00
Bemutató - Footmarks
KÜLÖN / FEED BACK
Badora Társulat
KÜLÖN
ADHD - Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ami annyit tesz: figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar.
Aki ezzel a zavarral születik, az egy életen át cipeli magával.
Egy egyén lelki vívódása magával szemben.
Hogyan képes átélni egy-egy külső behatást, milyen érzések kerítik hatalmába.
Milyen feszültségeket tud generálni – saját magából?
Egy áthatolhatatlan gát,ami meghatározza a mindennapi életüket, az ébredéstől az elalvásig, születéstől a halálig.
„Képzeld el, hogy kisgyermekes szülő vagy, és a gyermeked leuralja az életedet, annyi figyelmet akar. Képzeld el, hogy ez a gyerek a fejedben él, a szíved dobbanásaiban, az ereidben: a reggeli tompa gyomorfájásokban, amik estig és halálodig biztosan kitartanak.
A folyton lüktető, impulzív agyadban, ami egyszerre akar cselekedni és megállni: futni és elmerülni. Snitt.” Cseplész Péter
Az önmagunkkal való szembesülés, a felismerés, az elfogadás, a közlés egyik legszebb formája a vallomás.
Vallomás magunkhoz és mindenkihez. Ismerjük ezt a problémát, tudunk róla, merünk róla beszélni.
Zene: montázs
Fény: Katonka Zoltán
Táncművészek: a Badora Társulat táncművészei
Koreográfus: Nagy Nikolett
Művészeti vezető: Barta Dóra
FEED BACK
Carl Rogers, amerikai pszichológus emelte be a köztudatba az encounter csoport formát az ötvenes években. Ez a kifejezés definiálja azokat a találkozási csoportokat, amelyek a személyközpontú megközelítés alapelvei alapján működnek, Meglehetősen egyediek és valójában egy másfajta paradigmát kínálnak a csoportterápia számára. Az emberközpontú megközelítés feltételeinek alkalmazása a csoportterápiában a csoport működésére vonatkozó szokásos előfelvetések sokaságának felülvizsgálatát teszi szükségessé.
Ebben az önismereti csoportban nincs vezető, szakértő, csak facilitátor. Nincs előre meghatározott téma, a csoport maga dönti el, mikor mivel akar foglalkozni.
Társas érintkezések, személyközi kapcsolatok spontán folyamatai jellemzik ezt a csoport-formát, amiben a konfliktus sem elkerülhető. Mély találkozások, de nagy ütközések is előfordulnak. Fokozatosan kialakul a véleménynyilvánítás szabadsága és csökken a védekező magatartás. Nagyon nagy az önismereti hozadéka annak, hogy egy csoportban hamar lekerülnek az álarcok, amik mögé rejtőzünk a hétköznapokban, és egymás tükrében megpillanthatjuk igazi énünket.
Zene: montázs
Fény: Katonka Zoltán
Táncolják: a Badora Társulat táncművészei
Koreográfus: Szőllősi Krisztina
Művészeti vezető: Barta Dóra
FrenÁk Nostalg_Y-jának célja nem a konkrét korosztályi emlékezés és a nézőket megríkató múltba révedés, hanem a közönség bevonása egy intellektuális és érzelmi asszociációs játékba, ahol senki nem tudja egyértelműen, hogy kiből mi lesz, de a fantázia segítségével mindenki megalkothatja az elvárásainak megfelelő történetet. Véletlenül ütköző, egymáshoz kapcsolható töredékeken keresztül találhatjuk ki, hogy a különböző generációk közti interakciók milyen emberi relációkat rejtenek: például a két fiatal egyén, akik magukban hordozzák időskori önmagukat, és a két idősebb karakter között, akik magukon viselik fiatal énjük döntéseinek következményeit.
Pirók Zsófia, első magyarként szerzett diplomát flamenco tánc szakirányon a sevillai Conservatorio Profesional de Danza intézményében. Előadásaival nemcsak hazai, hanem nemzetközi színházakban és tablaókban is szerepelt. 2019-ben elnyerte az évad legjobb táncművésze díjat a Magyar Táncművészek Szövetségétől. Premierjei a Nemzeti Táncszínház programjában valósulnak meg, ahol a flamenco művészetének, hazánkban legmagasabb szintjét képviseli.
A falusi lét lelket felszabadító pillanatai, amikor táncolunk, éneklünk és megszólal mindehhez a muzsika! Ez az öröm kortalan, feledteti a bánatot, életet lehel az elgyötörtekbe, kiegyensúlyozza a lelket és boldogságot hoz.
Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható –…
Az előadásban megidézett kor egybeesik A hattyúk tava ősbemutatójának idejével (1877). Ugyanakkor a XIX. század második fele az elburjánzó elmegyógyintézetek,…
A Nárcisz című előadás az emberi kapcsolatok, illetve a szeretet és az önszeretet törékeny egyensúlyát vizsgálja.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!