6.Body.Radical Japán-est Filmvetítés és Szimpózium
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. szeptember 28. szombat, 17:00
KO / Alterations - Basil DOGANIS (FR-GR), WATANABE Kimiko – Ko MUROBUSHIArchívum (J)
Basile DOGANIS néhány részletet mutat a Ko Murobushiról készült filmjéből, és feltárja a különleges 10 éves együttműködés élményeit. A beszélgetésben WATANABE Kimiko, a Ko Murobushi Archívumalapító igazgatója is részt vesz.
Basile DOGANIS görög-francia származású rendező, forgatókönyvíró. Filozófiai tanulmányai alatt három évet töltött Tokióban, ahol dokumentumfilmet készített a japán Kami Hito E nevű rap együttesről (Kami Hito E – On the Edge).
Első rendezőasszisztensi munkáját Limosin japán maffiáról szóló dokumentumfilmében kapta, a Cannes-ban 2007-ben bemutatott Young Yakuza című alkotásban. Miután 2011-ben részt vett a Binger Filmlab (Rendezői Lab) munkálataiban, elkészítette első saját rendezésű rövidfilmjét, a The Brother's Keepert (Le Gardien de sonfrère, 20 ', 2012), 2013-ban pedig a La Fémis forgatókönyvírói tanfolyamára járt (Atelierscénario). Ezután rendezte meg második rövidfilmjét, a Citizen Day-t (Journée d'appel, 20 ', 2014), amelyet világszerte több mint 50 fesztivál választotta be a programjába.
Első játékfilmjét, a francia-görög koprodukciós Meltemet Leszbosz szigetén forgatta (Elzévir Films / Blonde Audiovisual Productions, 86’, 2018), mely színpadra 2019. márciusában került Franciaországban. A néhai Kō Murobushiról (Macalube Films / Elzévir Films, 49 ', 2019) alkotott dokumentumfilmje, az Alterations / Kō Murobushi, melyen 10 évig dolgozott, bekerült a Cinéma du Réel hivatalos, 2019-es műsorába.
Carmen a szabadság szimbóluma. Története az olthatatlan vad szerelem drámája.
Miként az ember leveti elnyűtt ruháit és újakat ölt magára, úgy adja fel a lélek is az öreg és hasznavehetetlen testeket, hogy újakat fogadjon el helyükbe." - idézet a Bhagavad-gítából
A Kulcsár Noémi Tellabor társulat új bemutatójában a tánc nyelvén próbálja megfogalmazni a Henrik Ibsen Nóra címen is ismert drámájában feltett kérdéseket, miközben próbálnak megválaszolni néhány sajátot is.
A Bajadért mind melodramatikus cselekményét, mind általános esztétikáját tekintve áthatja az idealizált egzotikum.
A Hattyúk tavát, a sokak által ismert klasszikus balett verziójához képest másként, más megvilágításban kívántam újrafogalmazni. Az én olvasatomban Siegfried…
Sokfélék és sokszínűek vagyunk. Testileg és Lelkileg egyaránt. Mennyire tudod felismerni és elfogadni a benned lévő sokszínűséget? Ezen az estén…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!