Program


Rúzs

Rúzs

Rúzs
Székesfehérvári Balett Színház

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2018. szeptember 23. vasárnap, 19:00

“Bla-bla-bla...“ A balett lényegét tekintve egy szatirikus kortárs balett.Egy olyan görbe tükör, amelybe belepillantva esetleg megláthatjuk korunk emberének kommunikációs zavarait, problémáit. Aquarell szivárvány Az egyfelvonásos tánc etűd egyfajta keserédes hangulat, amely a zene és atánc egysége révén jut kifejezésre és a hallható zene, láthatóvá válik a zene és a mozgás révén. Besos(Csókok) A balett vidám hangvételű, lendületes„tánc-leporelo“amelynek központi témája a csók. Rúzs A Nő-Férfi kapcsolat, annak különböző aspektusai, számomra primer emberikapcsolatok. Ennél fogva, a legtöbb balettemben nagy hangsúlyt kapnak ezen alapvető emberi viszonyok. Nem egy esetben pedig központi helyet foglalnak el, csak úgy, mint a Rúzs című balettem esetében is.
Egerházi Attila

 

'Bla-bla-bla...'

Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: W.A.Mozart, J.C.Bach, F.Chopin
Koreográfus asszisztens: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Szelei Mónika
Világítás terv: Egerházi Attila

Aquarell szivárvány

Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: J. Sibelius
Betanító és próbavezető balett mester: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Világítás terv: Egerházi Attila

Besos (Csókok)

Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: Z. Keating, A. Part, P. Prado
Koreográfus-asszisztens: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Színpadkép és világítás terv: Egerházi Attila

Rúzs

Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: M.Ravel – Bolero
Betanító és próbavezető balett mester: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Díszlet és fény terv: Egerházi Attila
Díszlet kivitelezés: Szelei Mónika

Ajánlatunk


Zsuráfszky Zoltán egész pályáját végigkíséri a versek és mozdulatok párbeszéde. Koreográfiáiban a néptánc hagyományos formái mellett mindig jelen volt a költészet ihlette mozgásvilág.

A „rasza“ egy szanszkrit szó, jelentése „íz“. Az ind színházesztétika ezzel a szóval határozza meg azt az élményt, amely a nézőben keletkezik egy előadás során. Ahogy raszából, úgy előadás típusból is sokféle lehet. A mai klasszikus indiai táncok mind ősi gyökerekkel rendelkeznek, melyek nyomai máig felfedezhetőek a mai előadási stílusokban is.

Bozsik Yvette szólóelőadása Mineko Iwasakinak, az Egy gésa emlékiratai című világhírű könyv és film főhősnőjének, A gésák gésája című önéletrajzi könyve inspirációjára született. Az előadás beavatja a nézőt a Tánc és a Művészet Asszonyai magányos, titkokkal teli, személyes világába, egy idősebb táncosnő memoárjába, aki mindig a lelkével táncolt. Az előadás használja a japán színház szertartásos elemeit, felidézve a Nō és a Kabuki színház világát is.

Ajánló


Az előadásban megidézett kor egybeesik A hattyúk tava ősbemutatójának idejével (1877). Ugyanakkor a XIX. század második fele az elburjánzó elmegyógyintézetek,…

Carmen a szabadság szimbóluma. Története az olthatatlan vad szerelem drámája.

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!



Támogatók