
MIRROR • Duda Éva Társulat
Gyengéd érzelmek után vad dominanciaharc.
A MIRROR a Duda Éva Társulat 10. jubileumi évfordulójára készített, két egyfelvonásos alkotásból álló estje.
Gyengéd érzelmek után vad dominanciaharc.
A MIRROR a Duda Éva Társulat 10. jubileumi évfordulójára készített, két egyfelvonásos alkotásból álló estje.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2022. május 15. vasárnap, 19:00
MIRROR
Gyengéd érzelmek után vad dominanciaharc. A MIRROR a Duda Éva Társulat 10. jubileumi évfordulójára készített, két egyfelvonásos alkotásból álló estje. Az első részben a lengyel Maciej Kuzminski által jegyzett Parting Ways című női trió bontakozik ki, amely érzelmi és spirituális alkotás. Az est második részében Duda Éva sajátos stílusjegyeiről ismert, legújabb és egyben összegző előadása, a MIRROR látható. A társulat műfajilag egyik legtisztább produkciója a tíz év emblematikus pillanatainak újragondolásából és átdolgozásából született egy lendületes, fiatal csapattal.
Táncosok: Bacsó Gabriella, Csuzi Márton, Füzesi Csongor, Gaál Júlia, Ivanov Gábor, Lukács Levente, Temesvári Zsófia, Vitárius Orsolya
Zene: Kunert Péter, montázs
Zenei szerkesztő: Kovács Jeromos
Fénytervező: Pető József
Koreográfus-assisztens: Csák Beatrix
Produkciós vezető: Kárpáti Lili Melánia
Vengég koreográfusok: Gregor Lustek, Rosana Hribar, Maciej Kuźmiński
Rendező-koreográfus: Duda Éva
Időtartam: 60 perc egy részben
Amióta a Paradicsomban a magányán búsongó Ádámnak ügyesen társat, vagyis „oldalbordát” barkácsolt a Jóisten, a világ rendje, hogy az ember ne éljen egyedül. Ugyanakkor, bármilyen közel kerüljön is hozzánk valaki, nem mindig könnyű nap nap után együtt lenni vele. Életszövetségünk olykor kiállja az idő próbáját, és a kezdeti fogadalomhoz híven „holtomiglan-holtodiglan” lesz belőle, máskor megborul egy rosszul nyomott fogkrémen, vagy be nem vallott horkoláson.
VASAS MŰVEK: Zárt ajtók Hogyan lehet hűnek maradni érzékeinkhez, amikor társas kapcsolataink szokásjogok, formarendszerek közé szorul, amikor a kommunikáció nem a kapcsolódásról szól, hanem társadalmi önkifejezésről, önmegfogalmazásról, melyben minden kapcsolat kellékké, az öndefiníciós szótárban egy szócikké válik.
Egy civilizáció romjain tengődő, életben maradásáért küzdő, emberszerű barbár közösség rituálékkal teli életébe pillantunk be, akik félelmeikkel harcolva, ösztöneik által vezérelve próbálják átvészelni, amit a Sors rájuk ró. A Sors, ami néha jót, örömöt, szerelmet, máskor bánatot, halált hoz számukra.
A Nárcisz című előadás az emberi kapcsolatok, illetve a szeretet és az önszeretet törékeny egyensúlyát vizsgálja.
A falusi lét lelket felszabadító pillanatai, amikor táncolunk, éneklünk és megszólal mindehhez a muzsika! Ez az öröm kortalan, feledteti a…
Az előadásban megidézett kor egybeesik A hattyúk tava ősbemutatójának idejével (1877). Ugyanakkor a XIX. század második fele az elburjánzó elmegyógyintézetek,…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!