Program


Touch Paradox - Artus – Company of Gábor Goda

Touch Paradox - Artus – Company of Gábor Goda

Two bodies meet at one point. This point is now common. Two bodies, two people meet at this common point. They are touched. Being touched is like getting into something exceptionally sensitive, intimate, deep. In this moment, something really important, something essential happens.  more

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Wednesday, December 18 2024 7:00PM

A new era begins in a person's life. Whoever is involved is no longer objective. Rather honest. And vulnerable. Touch permeates, grasps a person’s being, essence, and gently or forcefully, but takes control. Finally. Therefore, anyone who touches someone bears great responsibility, be it physical, emotional, artistic or ideological touch. (Gábor Goda)

Created and performed by Tamás Bakó, Bea Egyed, Dávid Mikó, Zoltán Mózes, Henrietta Szalay

Musicians: Szabolcs Madarasi,Róbert Morzsa, Dániel Patkós, Anna Rovó, Péter Zombola

Video technics: András Juhász, Mihály Lukács

Creative technology: XORXOR

Composer: Péter Zombola

Space: Ferenc Sebestény

Installations: Antal Bodóczky

Costumes: Kriszta Lőrincz

Light design: Gábor Kocsis

Production Director: Margit Hodován 

Production Assistant: Anna Fazekas

Directed and choreographed by Gábor Goda

 

Our offer


Egy évvel a RENAISSANCE című bemutatkozó produkciójuk szenzációs sikere után a Gauthier Dance JUNIORS//Theaterhaus Stuttgart e, amely két ősbemutatót tartalmaz Virginie Brunelle és Barak Marshall előadásában, a kortárs tánc két jól bevált klasszikusát Alejandro Cerrudo és Nacho Duato előadásában, valamint egy vadonatúj podcast formátumot Eric Gauthier vezetésével, amelynek címe: Dream Team.

Táncszínházi előadásunkban a kamaszokat foglalkoztató témákat vesszük alapul, mint a szerelem, a fiú-lány szerepek, a testi és lelki változások, átmenet a gyermekkorból a felnőtt létbe, leválás a családról, a barátok szerepe, dacolni és ellenszegülni a felnőttek világával, végül pedig megbékélni, elfogadni egymást és önmagunkat.

A Csitrakárí (A festőnő) című darabot egy magyar származású indiai festőnő művei ihlették. Az előadás képei azonban nem ecsettel, hanem a tánc eszközeivel készültek. Ezek a képek múlandó emléket állítva tisztelegnek egy hosszú és termékeny művészi út előtt. Brunner Erzsébet festményei a tánc segítségével megelevenednek, és tovább mesélik azt a pillanatot, amit festőjük megragadott. A képek egy életútról beszélnek, szellemi és fizikai utazásról az érdeklődéstől, ismerkedéstől, az élményeken és felismeréseken át elért szintézisig, az út végéig – a feloldódásig.

Suggestions


A Hamupipőke a Grimm–fivérek egyik legismertebb meséje jámborságról és gonoszságról, hatalomvágyról és becsületről, ármányról és hűségről. Hamupipőke egy bálban, tánc…

Onnan, ahol éppen most vagyunk, nem látjuk, mi vár ránk egy-egy beláthatatlan kanyaron túl. Valami végérvényesen lezárul - és valami…

Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható –…

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.



Támogatók