Budapesti bemutató - Hamupipőke • GG Tánc Eger
Ki ne ismerné Hamupipőke sanyarúnak induló, ám annál szerencsésebben alakuló történetét. Gyerekek generációja nőtt fel rajta és akár felnőttként is szívesen megnézik újra és újra.
Ki ne ismerné Hamupipőke sanyarúnak induló, ám annál szerencsésebben alakuló történetét. Gyerekek generációja nőtt fel rajta és akár felnőttként is szívesen megnézik újra és újra.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2025. december 19. péntek, 10:30
A GG Tánc Eger fiatal alkotója és egyben táncművésze, Emődi Attila a kortárs- modern műfajban alkalmazza színpadra a közismert történetet. Látványos díszletben a színház lehető legszélesebb eszköztárát kihasználva, vizuális látvánnyal emeli az előadás színvonalát.
Projekciót használva, mesés hangulatú világítással vezeti végig a közönséget helyszínről, helyszínre.
Jelmezek segítségével a karakterek tökéletesen szétválasztódnak és bár verbális kommunikáció nem történik, minden szereplő felismerhető a nézők számára.
Nem csak táncművészeti, hanem zeneművészeti élményre is és zenei nevelésre fókuszál, Prokofjev azonos című zeneművét felhasználva komolyzenei élményt nyújt.
A gyerekek számára fokozva a színpadi élményt, egy bizonyos ponton Ők is részesévé válhatnak a színpadon történteknek, hiszen akinek kedve támad, a táncművészek invitálására és segítségével a színpadra is felmehet.
Hamupipőke: Lászlóffy Emőke
Herceg: Hung-Ming Pan
Mostohaanya: Marialaura Savino
Anastasia: Bondor Léna
Drusilla: Gellért Gréta
Édesapa: Varga Dániel
Tündér / Édesanya: Anna Manetti
Palotai szolgák - Levélhordó: Éles Míra
Palotai szolgák -Lakáj: Plita Márk
Tűz: Hung-Ming Pan
Víz: Varga Dániel
Föld: Plita Márk
Levegő: Anna Manetti
Zene: Szergej Prokofjev
Díszlet: Galambos Péter
Jelmez: Kovács Tímea
Dramaturg: Baráth Zoltán
Játékmester: Topolánszky Tamás
Látvány: Sátori László
Asszisztens: Kiss Alexandra
Koreográfus-asszisztens: Anna Manetti
Ügyelő: Hódosi Ildikó
Koreográfus: Emődi Attila
A szerelem arcai, mélyen gyökerezik Márai Sándor három ikonikus művében: A gyertyák csonkig égnek, Eszter hagyatéka és Válás Budán. Ezek a művek nem csupán irodalmi értékük miatt jelentősek, hanem azért is, mert mesterségesen és érzékletesen jelenítik meg a férfi és nő kapcsolatának legmélyebb és legkomplexebb rétegeit, amelyek minden korban és kultúrában aktuálisak. Az előadás ezt a gazdag érzelmi és filozófiai hátteret használja fel arra, hogy színpadra vigye a szerelem univerzális történetét, három jól elkülöníthető, mégis egymásba fonódó képben élőzenével, Márai versekkel.
Egy civilizáció romjain tengődő, életben maradásáért küzdő, emberszerű barbár közösség rituálékkal teli életébe pillantunk be, akik félelmeikkel harcolva, ösztöneik által vezérelve próbálják átvészelni, amit a Sors rájuk ró. A Sors, ami néha jót, örömöt, szerelmet, máskor bánatot, halált hoz számukra.
A Ringató foglalkozásokon megismertetjük a kisgyermekes családokkal a zenei nevelés lehetőségeit. Célunk, hogy a szülők és a gyerekek átéljék a…
A rapszódia jellemzője a zaklatottság, az érzelmek, a gondolatok szenvedélyes hullámzása, olyan akár a végtelen élet. Talán ez a műfaj…
A LÉTEZÉS egy tangó táncszínházi alkotás, amely az emberi élet útját járja be – a fiatalság sodró lendületétől az öregkor…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!