Tytuł


BEMUTATÓ - ESTI KOKTÉL • PR-Evolution Dance Company

BEMUTATÓ - ESTI KOKTÉL • PR-Evolution Dance Company

A PR-Evolution legújabb előadása könnyed esti kikapcsolódást ígér, amely feltölt és szórakoztat, és amely után a nézőnek kedve támad táncolni, verset írni, virágot venni kedvesének, romantikázni a telihold fényében a Duna-parton vagy éppen a Millenáris Parkban. A sanzonok dallamos, különleges világa körbelengi, magával ragadja és táncra perdíti akár a nézőket is.  więcej

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Poniedziałek, 19 Lipca 2021 20:30

A képzelet birodalmába utazunk, ahol a helyzetekből, a történetből különböző hangulatok bontakoznak ki, amikhez kapcsolódóan sokféle helyszínre ellátogatunk az est során. Ezek közül jó néhány ismerős lehet a nézők számára is: ha máshonnan nem, hát álmodozásaikból vagy az újra és újra végignézett kedvenc filmjeikből. Különféle sanzonok adják az előadás alapját, ami puzzle-szerűen, kisebb epizódokból épülve adja ki az egységes, nagy történetszálat. A Vian-sanzonokon át Marlene Dietrich és Edith Piaf dalait is felhasználva igazi finom, romantikus, kávéházi laza hangulat ölel körül minket. A sanzonok mellett magyar írók és költők munkái is felbukkannak az előadás során: Rejtő Jenő, Karinthy Frigyes, Fejes Endre, Szabó Lőrinc és további izgalmas alkotók írásai ihletik a Mester Dávid által hangszerelt a dalokat, melyeket ő maga vezényel.Előadja a PR-Evolution Dance Company
Jelmez: Nemes Nóra
Dramaturg: Fabacsovics Lili
Zene: sanzon válogatás és Mester Dávid
Zenei szerkesztő és vezényel: Mester Dávid
Koreográfus: Nemes Zsófia

Az előadás bemutatója a Nemzeti Táncszínházban, közös programként valósult meg.

Nasza oferta


Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható – Lear az első pillanatban elveszti a csatát. Nem fokozatosan fog széthullani; az egykori nagy király és magabiztos férfi egyetlen pillanat alatt semmisül meg, amikor imádott felesége sírba száll. Darabbéli útja innen csak tántorgás a végső nyughely felé. Hangulat ingadozásai, átkai, dührohamai, de még kétségbeesett kapaszkodási kísérlete is lányaiba – mind a pótolhatatlan űrrel magyarázhatók. Képtelen tovább a kormányzásra; így válik a birodalom felosztása kényszerűvé. Nincs előre eltervezettség és racionális döntés, csak kapkodó improvizálás.

VASAS MŰVEK: Zárt ajtók Hogyan lehet hűnek maradni érzékeinkhez, amikor társas kapcsolataink szokásjogok, formarendszerek közé szorul, amikor a kommunikáció nem a kapcsolódásról szól, hanem társadalmi önkifejezésről, önmegfogalmazásról, melyben minden kapcsolat kellékké, az öndefiníciós szótárban egy szócikké válik.

A Diótörő balett ötlete a cári színház egykori igazgatójától származott. E. T. A. Hoffmann: A diótörő és az egérkirály című meséje alapján olyan mese-balettet akart színpadra vinni, ami minden addigit felülmúl, mind hangzásban, mind pedig látványban. Csajkovszkijt kérte fel a muzsika megkomponálására. A hattyúk tava és a Csipkerózsika után harmadik, egyben utolsó balettje is nagy sikert hozott a szerzőnek. A Diótörő zenéjéből előbb a hat tételes szvit került bemutatásra 1892. márciusában, majd ugyanezen év decemberében bemutatták a pompásan kiállított színpadi művet is. A Diótörő a balett irodalom leggyakrabban játszott darabja lett.

Proponujemy również


“... mert kézzelfoghatók voltak, de elérhetetlenek, mert jelen lévők voltak, de megragadhatatlanok, …” (Krasznahorkai László)

Amióta a Paradicsomban a magányán búsongó Ádámnak ügyesen társat, vagyis „oldalbordát” barkácsolt a Jóisten, a világ rendje, hogy az ember…

Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozostało czasu:
00:00

pozycji w koszyku

suma:


Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.



Támogatók