
BEMUTATÓ BUDAPEST-PRÁGA "TÁNCHÍD"
Ballet Prague Junior – Magyar Balett Színház
BUDAPEST-PRÁGA "TÁNCHÍD"
A tánc, ami összeköt...
Ballet Prague Junior – Magyar Balett Színház
BUDAPEST-PRÁGA "TÁNCHÍD"
A tánc, ami összeköt...
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2017. január 19. csütörtök, 19:00
A darabbal, amelynek szereplői különös, furcsa figurák, párok, egy vidám hangvételű tánc szatíra készítése volt a célom. A balett zenei tételeiben rejlő életkedv, valamint finom humor táncban, mozgásban való kifejezésére törekedtem.
Besos (Csókok)
A Besos tánc-játék részleteit négy egymástól különálló és különböző, egyedi történet jelenti.
A történetek közös motívuma, hogy valamiképpen, mint motívum mindegyikükben megjelenik a csók, amely a legprimerebb intim érintkezési forma, illetve mód két ember között. A balett megalkotását lényegét tekintve a táncosok egyedi karakterei, valamint eredeti és kiemelkedő művészi kvalitásai inspirálták. A leporellóként szerkesztett balett minden egyes részlete önmagában nézve is önálló darabot jelent. Azonban, csokorba fűzve ezeket a miniatúrákat egy olyan eredeti és önálló értékkel bíró balettet kapunk, amely hol humorral, néha iróniával, máskor pedig drámai szenvedéllyel beszél két ember kapcsolatáról.
Egerházi Attila
Lost Senses
Koreográfus: Egerházi Attila
Zero gravity
Koreográfus: Egerházi Attila
I-dentity
Koreográfus: Samuel Delvaux (BEL)
Closed curtains (részlet)
Koreográfus: Egerházi Attila
Besos (Csókok)
Waiting for... (Várakozás...)
Koreográfus: Egerházi Attila
Honey and mood (Keser édes)
Koreográfus: Egerházi Attila
Together alone (Együtt egyedül)
Koreográfus: Egerházi Attila
Hide and seek (Bújócska)
Koreográfus: Egerházi Attila
Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható – Lear az első pillanatban elveszti a csatát. Nem fokozatosan fog széthullani; az egykori nagy király és magabiztos férfi egyetlen pillanat alatt semmisül meg, amikor imádott felesége sírba száll. Darabbéli útja innen csak tántorgás a végső nyughely felé. Hangulat ingadozásai, átkai, dührohamai, de még kétségbeesett kapaszkodási kísérlete is lányaiba – mind a pótolhatatlan űrrel magyarázhatók. Képtelen tovább a kormányzásra; így válik a birodalom felosztása kényszerűvé. Nincs előre eltervezettség és racionális döntés, csak kapkodó improvizálás.
A rapszódia jellemzője a zaklatottság, az érzelmek, a gondolatok szenvedélyes hullámzása, olyan akár a végtelen élet. Talán ez a műfaj a leginkább alkalmas arra, hogy megjelenítsük általa egy férfi és egy nő szerelmét, mely ugyanúgy lehet boldog, ahogyan boldogtalan is, de mindenképpen nyugtalan és feszült. A műsor a boldog szerelmet és az egymásra találást hivatott bemutatni, az ifjú pár végül összeköti életét, és boldogan élnek míg meg nem halnak, ahogy a népmesék is végződnek.
Az adventi időszak újdonsága lesz Paár Julcsi és a Fitos Dezső Társulat ünnepre hangoló, élőzenével, hagyományos és kortárs táncelemekkel, autentikus és modern színpadi eszközök bevonásával készülő családi, táncszínházi előadása.
Test-Lélek-Tangó Sokfélék és sokszínűek vagyunk. Testileg és Lelkileg egyaránt. Mennyire tudod felismerni és elfogadni a benned lévő sokszínűséget? Ezen az…
A falusi lét lelket felszabadító pillanatai, amikor táncolunk, éneklünk és megszólal mindehhez a muzsika! Ez az öröm kortalan, feledteti a…
A Diótörő balett ötlete a cári színház egykori igazgatójától származott. E. T. A. Hoffmann: A diótörő és az egérkirály című…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!