Az éjszaka csodái – tánc, tüll, tablet • Tünet Együttes
A rajzoló lány és a fiú újrateremti ezt az egymást-bámulós,álomszerű fura micsodát.
A rajzoló lány és a fiú újrateremti ezt az egymást-bámulós,álomszerű fura micsodát.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Monday, December 07 2020 7:00PM
Az éjszaka csodái – tánc, tüll, tablet • Tünet Együttes
Volt már veled olyan, hogy átvirrasztottál valakivel kettesben egy éjszakát, de nem történt „semmi” köztetek? És reggelre mégis megváltozott bennetek a világ?
A rajzoló lány és a fiú újrateremti ezt az egymást-bámulós,álomszerű fura micsodát.
Az előadást Weöres Sándor címadó verse inspirálta. A látomásvers világa szabad, csapongó, szabálytalan, és mint Weöres költészete nagyon gyakran – korhatár nélküli. Az előadás ezt a nyelvezetet teremti újra a színpadon Mezei Ildikó és Taskovics Éva képzőművészek festményeivel, grafikáival és animációival.
Samu Bence 2007 óta fejleszti az Animata nevű software-t, mely életre tudja kelteni a színpadon rajzoló lány által létrehozott tárgyakat, figurákat. A kivetített világ és a táncosok egészen különös, szürreális viszonyba kerülnek ezáltal – a vonalak megszemélyesednek, interakcióban lépnek az élő szereplőkkel. Összemosódik a valóság és a képzelet, folyamatosan átírják egymást, aztán
„Jön a söprőgép tompa morajjal,
mögötte a hajnal
fut lobogó szőke hajjal,
csörömpöl a reggel, száll a fény…
és az éji tág csodát,
ezt a fura micsodát
ketten láttuk:
te meg én.”
Tóth Gyula és Mogyoró Pál nevű nézőink személyi igazolványuk felmutatásával ingyen látogathatják az előadást.
Szereplők és alkotótársak: Furulyás Dóra, Szász Dániel, Mezei Ildikó/Taskovics Éva
Vizuális tervezés, kreatív technológia: Samu Bence
Fény és tér: Szirtes Attila
Jelmez: Szűcs Edit
Rendező munkatársa: Czakó Máté
Rendező-koreográfus: Szabó Réka
Once again, a talented new generation of creative artists with a serious devotion to folk dance has grown up.
“Rasa” is a Sanskrit word meaning “taste”.The word is used by Indian theatre aesthetics to define the experience that the spectator has during a performance. Just as there are many types of rasa, there can also be a wide variety of performance types. Today’s Indian classical dances all have ancient roots, traces of which can still be found in today’s performance styles.
Hinta, hinta, tündérhinta, repül, szárnyal a magasba… Ha az ember hintába ül, rokon lesz a madarakkal, szivárványszín pillangókkal, kitágul a láthatára, a lentet a fent leváltja. Aztán újra ringat a hinta, fel – le – fel -le, ahogy egykor anya karja. Félelmek és szorongások huss eltűnnek, elrepülnek. A tündérhinták táncosokkal nagyon egy húron pendülnek.
Carmen is the symbol of freedom. Her story is the drama of inextinguishable, uninhibited love.
Az 1909-ben íródott LILIOM avagy egy csirkefogó élete és halála zsigerből elragadja a nézőket. Egy kis szobalány és egy körhintás…
The idea for The Nutcracker ballet came from theone-time director of the Tsarist theatre who, based on E.T.A. Hoffmann’s fairy…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.