Program


Vacuum • Cie Philippe Saire

Vacuum • Cie Philippe Saire

A Vacuum lehetetlen képeket és fantasztikus festményeket jelenít meg egy olyan játék során, melyben testek jelennek meg és tűnnek el ismét fekete lyukak és kápráztató fények közepette. Ez a duó a Dispositifs („színpadi eszközök”), című előadás-sorozat harmadik része.
 több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2019. február 19. kedd, 21:00

Vacuum
Cie Philippe Saire

A Vacuum lehetetlen képeket és fantasztikus festményeket jelenít meg egy olyan játék során, melyben testek jelennek meg és tűnnek el ismét fekete lyukak és kápráztató fények közepette. Ez a duó a Dispositifs („színpadi eszközök”), című előadás-sorozat harmadik része. A Vacuum látásérzékelésünk egy új szegmensének nyújt egyfajta kihívást a két neoncsővel létrehozott hatások révén. Saire a mozgás vizuális érzékelésének újabb területeit fedezi fel. Az eredmény lírai és gondolatébresztő, mivel a cselekmény a művészet történetében halad előre, a reneszánsz festmények világától napjaink fotóművészetéig. A 25 perces előadásban könnyen mozgatható színpadi elemek kapnak jelentős szerepet.


Koncepció és koreográfia
Philippe Saire
Koreográfia a táncosokkal együttműködve
Philippe Chosson, Pep Garrigues
A turnén részt vevő táncosok
Philippe Chosson, Cserepes Gyula, Pep Garrigues, Lazare Huet
Színpadi eszközök
Léo Piccirelli
Hangmérnök
Stéphane Vecchione
Technikus
Vincent Scalbert
Építési koordinátor
Antoine Friderici
Építés
Cédric Berthoud
Ügyelők
Bastien Aubert, Mickaël Henrotay Delaunay, Vincent Scalbert
Produckiós asszisztens
Constance von Braun
Videofelvétel & előzetes
Pierre-Yves Borgeaud
Fényképek & grafikai terv
Philippe Weissbrodt
Zene
What Power Art Thou, Henry Purcell’s King Arthur című zeneművéből, előadó: Fink and the Concertgebouw Orchestra, Ninja Tune, 2013

Együttműködés: Théâtre National de Chaillot (Paris), La Bâtie-Festival de Genève

Támogatók: Ville de Lausanne, Canton de Vaud, Pro Helvetia – Swiss Arts Council, Loterie Romande, Fondation de Famille Sandoz, Corodis, Le Romandie Rock Club, la Ménagerie de Verre dans le cadre du Studiolab.

Ajánlatunk


Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható – Lear az első pillanatban elveszti a csatát. Nem fokozatosan fog széthullani; az egykori nagy király és magabiztos férfi egyetlen pillanat alatt semmisül meg, amikor imádott felesége sírba száll. Darabbéli útja innen csak tántorgás a végső nyughely felé. Hangulat ingadozásai, átkai, dührohamai, de még kétségbeesett kapaszkodási kísérlete is lányaiba – mind a pótolhatatlan űrrel magyarázhatók. Képtelen tovább a kormányzásra; így válik a birodalom felosztása kényszerűvé. Nincs előre eltervezettség és racionális döntés, csak kapkodó improvizálás.

Korunkban szinte minden a külsőségekről szól. Hogy nézünk ki, mit viselünk, hol lakunk, miket birtoklunk, hová járunk enni, sportolni, nyaralni, milyen státuszt töltünk be a világban az általunk birtokoltak révén. Meghatározzák az identitásunkat.

Az emberiség mára nagyon eltávolodott eredendő, természetes közegétől. Miközben vágyunk egy harmonikusabb életre, nap mint nap mégis egyre nagyobb a zűrzavar, amelyben egyre nehezebb eligazodni és egészségesen élni.

Ajánló


A CUBAN ECLECTICO című műsor a kubai táncstílusok metszetén keresztül betekintést nyújt a karibi ország életébe. Az Acosta Danza a…

Az 1909-ben íródott LILIOM avagy egy gazember élete és halála zsigerből elragadja a nézőket. Egy kis szobalány és egy körhintás…

Új bemutatónkat Lois Lowry „Az emlékek őre” című regénye alapján hozzuk létre, mely első pillantásra egy tökéletesnek tűnő társadalomban játszódik,…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!



Támogatók