
Rúzs
Rúzs
Székesfehérvári Balett Színház
Rúzs
Székesfehérvári Balett Színház
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2018. szeptember 23. vasárnap, 19:00
“Bla-bla-bla...“ A balett lényegét tekintve egy szatirikus kortárs balett.Egy olyan görbe tükör, amelybe belepillantva esetleg megláthatjuk korunk emberének kommunikációs zavarait, problémáit. Aquarell szivárvány Az egyfelvonásos tánc etűd egyfajta keserédes hangulat, amely a zene és atánc egysége révén jut kifejezésre és a hallható zene, láthatóvá válik a zene és a mozgás révén. Besos(Csókok) A balett vidám hangvételű, lendületes„tánc-leporelo“amelynek központi témája a csók. Rúzs A Nő-Férfi kapcsolat, annak különböző aspektusai, számomra primer emberikapcsolatok. Ennél fogva, a legtöbb balettemben nagy hangsúlyt kapnak ezen alapvető emberi viszonyok. Nem egy esetben pedig központi helyet foglalnak el, csak úgy, mint a Rúzs című balettem esetében is.
Egerházi Attila
'Bla-bla-bla...'
Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: W.A.Mozart, J.C.Bach, F.Chopin
Koreográfus asszisztens: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Szelei Mónika
Világítás terv: Egerházi Attila
Aquarell szivárvány
Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: J. Sibelius
Betanító és próbavezető balett mester: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Világítás terv: Egerházi Attila
Besos (Csókok)
Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: Z. Keating, A. Part, P. Prado
Koreográfus-asszisztens: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Színpadkép és világítás terv: Egerházi Attila
Rúzs
Koreográfia: Egerházi Attila
Zene: M.Ravel – Bolero
Betanító és próbavezető balett mester: Cristina Porres Mormeneo
Jelmez terv: Andrea T. Haamer
Díszlet és fény terv: Egerházi Attila
Díszlet kivitelezés: Szelei Mónika
Kizökkent az idő…, ahogy Shakespeare-nél szokott. De, míg Hamlet azzal a bizonyossággal lép a színpadra, hogy általa még helyretolható – Lear az első pillanatban elveszti a csatát. Nem fokozatosan fog széthullani; az egykori nagy király és magabiztos férfi egyetlen pillanat alatt semmisül meg, amikor imádott felesége sírba száll. Darabbéli útja innen csak tántorgás a végső nyughely felé. Hangulat ingadozásai, átkai, dührohamai, de még kétségbeesett kapaszkodási kísérlete is lányaiba – mind a pótolhatatlan űrrel magyarázhatók. Képtelen tovább a kormányzásra; így válik a birodalom felosztása kényszerűvé. Nincs előre eltervezettség és racionális döntés, csak kapkodó improvizálás.
Pirók Zsófia, első magyarként szerzett diplomát flamenco tánc szakirányon a sevillai Conservatorio Profesional de Danza intézményében. Előadásaival nemcsak hazai, hanem nemzetközi színházakban és tablaókban is szerepelt. 2019-ben elnyerte az évad legjobb táncművésze díjat a Magyar Táncművészek Szövetségétől. Premierjei a Nemzeti Táncszínház programjában valósulnak meg, ahol a flamenco művészetének, hazánkban legmagasabb szintjét képviseli.
Carmen a szabadság szimbóluma. Története az olthatatlan vad szerelem drámája.
A Ringató foglalkozásokon megismertetjük a kisgyermekes családokkal a zenei nevelés lehetőségeit. Célunk, hogy a szülők és a gyerekek átéljék a…
VASAS MŰVEK: Zárt ajtók Hogyan lehet hűnek maradni érzékeinkhez, amikor társas kapcsolataink szokásjogok, formarendszerek közé szorul, amikor a kommunikáció nem…
A Zsuráfszky Zoltán nevével fémjelzett Élő Táncarchívum sorozatunk következő állomása Viharsarok címmel, ezúttal Sánta Gergő, a Magyar Nemzeti Táncegyüttes tánckarvezetője…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!